Vol, vo, dodje mu isto
Tamo neki dan reče James Bond: "Never say never again" ("Nikad ne reci nikad više".) I zamalo bi tako. Čak i ako reč "više" probamo da tretiramo kao višak, misao ne gubi na svojoj filozofskoj snazi. Tako sam se ja "zaklinjao" kako nikad neću da vozim VW Golfa, recimo, a zamalo da mi se obije o glavu jedan Golf 2 (još gore, automatik!)
No, kako već rekoh, odosmo mi da pogledamo VOL-VO-a. Priča se da u SAD ljude koji ga voze bije glas da su loši vozači, pa kao, "koji ćemo auto, najbolji i najsigurniji je Volvo" (kad ne može tenak). Može dobro da potegne, dugo da tegli a da se ne umori, ne treba da se timari, tetoši itd., siguran je i bezbedan, a ako gih birao životinju za amblem, to sigurno ne bi bio bik, već vo(l). Možda otud i ime, samo naši jezički stručnjaci još nisu izvršili analizu srpskog porekla skandinavskih jezika?! Eto još jednog dokaza da smo mi nacija najstarija...
Ako mašta čini svašta, to ne znači da bez mašte ne ispadne ništa, ali gledajući ovaj auto, sklon sam da ustvrdim da je tako... Ovo sigurno nije auto zbog koga će srce da vam zaigra. Tu bi ortodoksni pragmatičari možda mogli da me ščepaju za gušu. Jer, "ovo" je napravljeno za pouzdan transport ljudi i robe i možda još ponečega, te samim tim savršeno služi svojoj svrsi, ali gušt tom prilikom slobodno zaboravite.*
Ja se, izgleda, već polako navikavam da kupujem aute po ceni od 600 € - toliko je koštao i XM. Pa, da bacimo pogleda šta stoji iza toga u ovom slučaju.
Većinu karakteristika** sam već dao, a tome može samo da se doda da je auto tehnički u relativno solidnom stanju. Za '95. godište moglo bi i bolje, da se na njemu nije izredjalo 6 vlasnika. Ja se kao 7. samo nadam da taj broj još uvek ima nešto od pozitivne magije. Kada smo uzeli auto, nije čak bio ni preterano čist, da ne pominjemo smrad cigareta. (Vlasnik auto-kuće je inače iz Belorusije, što ne mora ništa da znači.) Motor i posle 285000 km lepo radi i dobro vuče, a grejanje bi uz malo usavršavanja moglo da se poredi sa onim u Ladi. Od tehničkih falinki koje ne mogu da saniram u domaćoj radinosti je kvačilo (nije baš u top formi), ali o tom po tom.
Sve u svemu, ovo deluje kao solidno napravljeno transportno sredstvo. Porediti ga sa XM-om skoro da nema smisla, a ista cena samo pokazuje koliko je XM bio potcenjen. Evo, već treći dan se pitam da nisam slučajno kupio auto bez opruga? Ili možda ima neke "blokade" kao nova veš-mašina, pa su zaboravili da ih skinu?! A one daske koje su služile kao kalupi pri oblikovanju sedišta baš nisu morali da zaborave da izvade... I tako se ja požalih kumu FND-ju, a on lepo kaže "šta si mogao da očekuješ od auta koji se ne uklapa čak ni u perverzni kockasti švedski dizajn?" Upravo tako! Samo neću dalje da karakterišem perverznost likova koji voze taki auto...![](http://mail.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/tsmileys2/09.gif)
* Frojdovski rečeno, radite "ono" samo ako pravite (istu takvu) decu, a ni u kom slučaju iz emocija.
** Za drage čitateljke, XM je bio crvenkasto-braon, a ovaj je crn.
No, kako već rekoh, odosmo mi da pogledamo VOL-VO-a. Priča se da u SAD ljude koji ga voze bije glas da su loši vozači, pa kao, "koji ćemo auto, najbolji i najsigurniji je Volvo" (kad ne može tenak). Može dobro da potegne, dugo da tegli a da se ne umori, ne treba da se timari, tetoši itd., siguran je i bezbedan, a ako gih birao životinju za amblem, to sigurno ne bi bio bik, već vo(l). Možda otud i ime, samo naši jezički stručnjaci još nisu izvršili analizu srpskog porekla skandinavskih jezika?! Eto još jednog dokaza da smo mi nacija najstarija...
Ako mašta čini svašta, to ne znači da bez mašte ne ispadne ništa, ali gledajući ovaj auto, sklon sam da ustvrdim da je tako... Ovo sigurno nije auto zbog koga će srce da vam zaigra. Tu bi ortodoksni pragmatičari možda mogli da me ščepaju za gušu. Jer, "ovo" je napravljeno za pouzdan transport ljudi i robe i možda još ponečega, te samim tim savršeno služi svojoj svrsi, ali gušt tom prilikom slobodno zaboravite.*
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQEyeXpRANFSJY80aAvQVOJFNq7stHktDE6eavHsE9GaSIIY5WtfmYJifIAXNcLRXgtO-Gm1m0qRyf9wNvT01hCHEmea-CGCB42EJdHrMfqTwUUltB1G3CEaGLdaM4HPnpyJTj4BU_uQo/s320/IMG_3084.jpg)
Većinu karakteristika** sam već dao, a tome može samo da se doda da je auto tehnički u relativno solidnom stanju. Za '95. godište moglo bi i bolje, da se na njemu nije izredjalo 6 vlasnika. Ja se kao 7. samo nadam da taj broj još uvek ima nešto od pozitivne magije. Kada smo uzeli auto, nije čak bio ni preterano čist, da ne pominjemo smrad cigareta. (Vlasnik auto-kuće je inače iz Belorusije, što ne mora ništa da znači.) Motor i posle 285000 km lepo radi i dobro vuče, a grejanje bi uz malo usavršavanja moglo da se poredi sa onim u Ladi. Od tehničkih falinki koje ne mogu da saniram u domaćoj radinosti je kvačilo (nije baš u top formi), ali o tom po tom.
onda on svakako nije čuven po svojoj otpornosti na koroziju
Sve u svemu, ovo deluje kao solidno napravljeno transportno sredstvo. Porediti ga sa XM-om skoro da nema smisla, a ista cena samo pokazuje koliko je XM bio potcenjen. Evo, već treći dan se pitam da nisam slučajno kupio auto bez opruga? Ili možda ima neke "blokade" kao nova veš-mašina, pa su zaboravili da ih skinu?! A one daske koje su služile kao kalupi pri oblikovanju sedišta baš nisu morali da zaborave da izvade... I tako se ja požalih kumu FND-ju, a on lepo kaže "šta si mogao da očekuješ od auta koji se ne uklapa čak ni u perverzni kockasti švedski dizajn?" Upravo tako! Samo neću dalje da karakterišem perverznost likova koji voze taki auto...
![](http://mail.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/tsmileys2/09.gif)
* Frojdovski rečeno, radite "ono" samo ako pravite (istu takvu) decu, a ni u kom slučaju iz emocija.
** Za drage čitateljke, XM je bio crvenkasto-braon, a ovaj je crn.
![](http://mail.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/tsmileys2/21.gif)
Nema komentara:
Objavi komentar